Pàgines

dimarts, 3 de novembre del 2009

Per Sant Narcis.... poca feina hem fet!!!!

Doncs si nois, poca cosa hem fet. Que si dimecres sopar de colla, que si dijous dinar de família, que si divendres al vespre sopar de "solters" que si dissabte al vespre sopar de "parelles", diumenge dinar amb la família.... coll.ns quin fart de menjar. No em calen rodes per anar en bici.... jo tot sol ja rodolo prou, jejejej. Bé a banda de menjar, evidentment també vam veure una mica, ballar, tornar a trobar gent que feia temps que no veia, i personatges insòlits com en Xitu... un vell conegut que només pensa en “putejar” als amics, jejejje, però millor no entrar en detalls...

Amb tant de "catxondeo", poca cosa destacable, cada dia m'aixecava un xic tard i només tenia temps de fer alguna sortida ràpida. La més destacada va ser precisament el dia de Sant Narcís, que en poc més de 1 hora i mitja vaig repetir part del circuit de la Copa Gironina a Porqueres. En aquest cas vaig arribar fins a la serra de can Ramió i vaig baixar fins a Santa Maria de Camós... l'últim tros em vaig desviar un xic i vaig anar a parar a una zona plena de bardisses. Com tenia el dinar famós i ja feia tard doncs vaig tirar pel dret... bici a l’esquena i cap a buscar algun tipus de sender. Uns 200 mts varen passar fins que vaig tornar a trobar alguna cosa semblant a corriol, però esclar ja tenia les cames i el braços dignes de la millor baralla amb un puma.

Finalment vaig arribar a temps per poder dinar, que era del que es tractava no???? Jejeje

Salut i força els pedals.

Pd.: per aquest cap de setmana poca cosa es presenta... però es possible que faci alguna rutilla amb kilòmetres. Bé, ja veurem...

Vista de Banyoles desde Can Ramió. No feia un dia gaire clar...


2 comentaris:

  1. T'esperava a Castell d'Aro. jejeje Veig que et dediques més als tiberis que als pedals!!!!
    Demà a Calonge, però està ploguent massa.
    Sort que això ja s'acaba pq amb pluja i fred es millor quedar-se a casa.

    ResponElimina
  2. Ei màquina!!!! doncs sí, la setmana passada vaig sortir pels voltants de casa. Per mí la copa gironina s'ha acabat fins a Sant Martí Vell. Això de pagar 13€ per un esmorzar, doncs que no estic gaire d'acord, jejejeje

    Tu a tope, a veure com acabes la copa.

    Per cert avui he sortit amb la colla "d'avis", jejeje són una canya!!!

    ResponElimina