Pàgines

diumenge, 25 d’octubre del 2009

2ª Pedalada a Peralada


Un altre cap de setmana espectacular... bona temperatura i bon ambient (uns 300 participants). 2 hores i 6 minuts per realitzar 36,5 km. Ha sigut un circuit molt trenca cames semblant al Copa Gironina de Cornellà del Terri. Aquests circuits no són gaire durs però només les teves ganes de fer-ho bé ja pateixes de debò. Acostumat a quedar dels 40 últims en aquest he quedat dels 40 primers, jjjejejej, crec que a la Pivot li començo agafar el truco....

Felicitacions pel bon amic Jordi Vidal un crac Master-30 que avui ha fet campana del Copa Gironina d’Amer per fer la pedalada. Ha quedat en 2n lloc. Tranquil Jordi, l’any passat 4rt aquest any 2n i l’any vinent..... També menció especial per en Lluís que sense preparar-se gaire ha quedat també dels primers. Per últim la Glòria ha quedat 2a de la Ruta Curta en categoria fèmina es clar.

No hi ha hagut bombolletes!!!!! però han caigut un parell d’ampolles de vi. Les obrirem per aquestes festes...

El perfil ja es veu trenca cames però si us fixeu el desnivell no es gaire elevat.



Classificacions Cursa Llarga Pedalada Peralada '09: Cursa Llarga

Classificacions Cursa Curta Pedalada Peralada '09: Cursa Curta

2 comentaris:

  1. Je je je, ara que he vist la clasificació i veig amb qui vas entrar, m´enrecordat que us vareu fer una mica draçera per la zona del circuit de motos, ehhh??!!! i vareu guanyar un minut i mig ben bó.
    jejeje. Un salutació.
    m´agrada molt el teu blog Joan, felicitats..
    Fins la propera marxa.
    Xavi C.

    ResponElimina
  2. Bones Xavi... sí la veritat es que a la zona com tu dius del circuit (ara sé que era allò de puja i baixa, jejejeje) em vaig fer la pitxa un liu. Vam arribar en aquest punt un grup de 3 o 4 entre els quals hi havia un de Surià Bicis. En aquest moment 2 varen dir a la dreta i un va dir a l'esquerra. La veritat es que jo vaig seguir-lo i em penso que més d'un el va seguir, jejeje. Malauradament vàrem passar una bassa que semblava una cort de porcs i ell va petar cadena o només li feia que saltar i jo vaig tenir sort i no em va passar res. Després vaig enganxar 2 trialeres d'aquelles de peu a terra i posa't la bici a l'esquena i quan vaig arribar al turonet ja varem tornar a trobar les cintes i els corredors.

    La veritat es que no vaig ser conscient de saltar-me cap punt... però ara que ho dius per una vegada que em surt bé i que era popular, jejejej

    Me n'alegro que t'agradi el blog... només volia que fos un espai on explicar les rutes-marxes en les que hi participo i tenir una mica ordenades les rutes.

    PD. Si no et sap greu... jejej direm que vaig arribar un minut i 17 segons mes tard, només per poder quedar davant de la Núria Surià, jejejej en el lloc 44... xDDD

    Salut.

    ResponElimina