Pàgines

diumenge, 15 de novembre del 2009

La Mota - Rocacorba - Banyoles (Circular)!!!!

Dissabte finalment no vaig poder sortir amb la Colla dels Pinyons Grossos. Un viatge a Barcelona de bon matí em va impedir fer-ho. Però a la tornada vaig fer una sortida solitària sense cap tipus de presa ni destí definit. Només em feia gràcia anar per la zona de la Mota que feia temps que no hi anava. Finalment 38 km i 1100 mts de desnivell van ser els números de la sortida.

38km i 1100 mts

La ruta surt de Banyoles direcció a Santa Maria de Camós. Quan arribem a la Urbanització Can Pedrers agafem direcció a Can Martorell. Una vegada que passem Can Ginebreda ens desviarem direcció El Castellet. En aquest punt travessarem el Revardit, que normalment baixa amb poca aigua. Una vegada El Castellet ens desviarem fins a Ca n'Eres, un Mas preciós. En aquest punt ens desviarem direcció Adri. Aquí ja es tot baixada fins a Adri. Quan arribem a Adri, hem d'agafar la ja típica pujada fins a Rocacorba. Una vegada a dalt de Rocacorba baixarem pel Collet de Can Negre fins arribar a Banyoles. IBP Índex: 93AB.


4 comentaris:

  1. Molt be Joan!!
    Endavant i felicitats pel blog.
    Amb el teu permis t'he afegit al nostre blog.

    Salut
    Jaume F.

    ResponElimina
  2. Hola Jaume, gràcies pel teu comentari i tranquil que ja hem podeu afegir en el vostre blog, jo ja us tinc en el meu desde fa un temps, jejej, això sí no us vaig demanar permís, oppps...

    Per cert moltes felicitats a les dues campiones, Laia i Judith!!!!

    Ànims per l'any vinent.

    ResponElimina
  3. Surts de tardes a l'hivern i fas 1100 m. de desnivell!!
    Que fort que deus estar malparingat...

    ResponElimina
  4. Ei Vadó... aquesta l'hem de repetir un dia amb la Colla de Mata. El primer tros ja el varem fer un dia amb l'Eladi i tu, però quan arribem a dalt la Mota em vaig desviar cap a Adri... la veritat es que és molt entretinguda. Si un dia teniu una mica de temps la podriem fer i envers de pujar a Rocacorba podem continuar fins a 4 camins...

    Ens veiem crack!!!!

    Pd. i tranquil que no estic tant fort com et creus, jejejejej

    ResponElimina