Pàgines

dilluns, 30 de novembre del 2009

Cap de setmana doble: Sortida Ambisist '09 i Marxa Popular d'Oix

Dues sortides fetes aquest cap de setmana: Dissabte em van convidar a fer la sortida anual amb els Ambisist-Btt Fornells per la zona dels corriols de la Tramunbike... si no volia caldo 2 tasses. Per no haver-la fet mai, aquest any ja l'he repetida unes quantes vegades... i la veritat es que cada vegada que repeteixo algun dels trams de la Tramun sembla que sigui diferent jjejeeje. El més destacable va ser la gran assistència de gent uns 50 bikers i que ningú va patir cap cop de consideració, que si algú ha fet aquest corriols ja entendrà que és un gran que!!! Per cert menció especial al dinar posterior a l’Hostal del Fang a on no va faltar-hi de res.

Foto de germanor abans de la sortida



Video de l'últim corriol del dia... acabat de desbrossar!!! xDDD

I el diumenge.... algú va descansar (això va per qui es senti al•ludit!!!!) però jo em vaig acostar al poble d'Oix a fer la Marxa Popular. Quan arribes aquest poble només fas que mirar al voltant i veus que no hi ha res més que muntanyes... això només significa una cosa: patiment.

I coll...ns si vaig patir. La sortida va ser per veure-la: ningú volia anar primer, jejejejej. Acostumat a fer marxes que quan tiren el petardo, marica l’últim, doncs bé aquí semblava com que el primer era el “rarito”, jejejej. Finalment i xino xano el piló es va anant estirant i vàrem començar a pujar els 6 primers km de pujada continua, per salvar els primers 450 mts de desnivell. Altres anys hi havien 2 pujades i 2 baixades però aquest any l’organització ens havia preparat 3 pujades i 3 diguem-ne baixades... dic diguem-ne perquè la primera era una baixada de 6 km... que em va fer que la ma dreta quedés dormida. La segona pujada es va fer xino-xano, però a la segona baixada em va acabar de matxacar la ma bona que em quedava. Semblava que estiguéssim passant per una proba americana. Només hi havia que rocs i rodons de riu!!!! La Pivot només feia que volar per sobre dels socs (Siso... la bici necessita una apretada de cargols urgent!!!! Jejeje). Amb aquest panorama afrontàvem la tercera i última pujada. A desnivells del 22% sens va afegir el patejar els últims 100 mts fins arribar al cim... jejejej que macos els de l’organització. Es clar com que no en teníem prou en pedalar just al límit del seient doncs au, baixa de la bici, et la poses a l’esquena i vinga que som pocs i covards....

Una vegada a dalt se’m va plantejar l’últim dilema: sense ma dreta ni ma esquerra... com agafava el manillar!!!! Doncs si, vaig treure forces d’on no les tenia i vaig baixar l’última trialera. Ens van fer baixar per un GR que arribava de nou al poble. L’única esperança que tenia era que si en algun moment queia de la bici, doncs podria arribar bici i jo fins al poble tot rodolant per aquella muntanya. Finalment, no va passar res i vaig poder arribar fins a Oix i fotre’m la gran botifarra i un gran got de vi (bé em vaig fer dos gots jeeje....). Dues hores i trenta nou minuts per realitzar 30 km i 1100 mts de desnivell.

30 km - 1100 mts


Ruta en Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada