Pàgines

dimarts, 6 d’octubre del 2009

Copa Gironina Cornellà del Terri '09

La Copa Gironina ja ha arribat a la meva zona!!!! No vaig poder anar a la de Sant Gregori (malgrat que la faré un dia pel meu compte), per tant aquesta va ser la meva segona prova.

A la cursa hi va assistir-hi molta gent (uns 450 segons l'organització) i la veritat es que entre els participants i la gent que hi havia per la festa major que es feia el mateix cap de setmana hi havia una bona gentada!!!

L'organització un 10. Tres avituallaments (en un podies fer botifarra, jejeje), tot molt bé senyalitzat i gent en les zones més conflictives. A la finalització samarreta técnica molt ben parida, color taronja fluorescent i un "manat" d'alls (era la fira de l'all) jejjeje. Són de les poques proves de la copa gironina que et donen algún detall. La veritat es que el tema dels avituallaments té un apartat separat. Cada vegada penso que no sé perqué hi són. En aquestes proves la gent que es troba en els avituallaments flipa amb els corredors. Sents comentaris com: has vist els primers???? ni paren!!! Jo penso ni els primers ni els últims!!!! quan jo paso, que deu ser dels últims jejeje, només hi han 4 gots utilitzats....

Resum de la cursa: 32 km uns 700 mts de desnivell en 1:58. He pogut baixar de les 2 hores!!!! Era una marxa força assequible per tothom i només la teva ímpetud la podia fer més o menys dura.

Aquest pròxim cap de setmana és la Copa Gironina a Porqueres. He vist el recorregut i ja podem preparar motors!!!! Sens dubte serà una gran prova.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada