Pàgines

dimarts, 6 d’octubre del 2009

2009-10-12 _ Copa Gironina Porqueres '09



La pròxima prova és a Porqueres. A veure com ens va. El recorregut em sona d'haver-lo fet alguna vegada. Hi ha pujades dignes d'apretar el cul!!!! jejejej



Comentaris cursa:

Bé doncs aquest matí ens hem apropat fins la zona esportiva de Miànigues. Com sempre arribada saludar als coneguts, fer la inscripció, agafar dorsal i col•locar-lo a la bici. En aquesta ocasió ens han donat també el record (una samarreta tècnica - aquest ritme posaré un mercat de samarretes, jejeje). Avui també era el dia de la presentació en societat de la nova màquina: Una Pivot Mach 4 de color negre. La trobo preciosa....

Pensava que avui faria un bon paper, bé per mi fer un bon paper era fer 2:15 o 2:20, però no ha sigut així!!!! He fet un paper pitjor del que em pensava, fins i tot corredors que normalment arribo amb ells, avui m'han tret 15 minuts. Des del primer moment no m’he trobat còmode a sobre de la bici. Semblava com si em costés pedalar i potser ha sigut que no tenia la geometria correcte (per exemple a l’arribar a casa he avançat 2 cm el seient).... l’esquena em matava i els genolls no anaven fins. Portava massa cadència per no carregar les articulacions i això ha fet que el meu temps no fos el que em pensava. Hauré de fer una visita a en Siso de Bici-Oci per veure si podem solucionar alguna cosa.

El circuit espectacular: trialeres de pujada impressionants, pistes amples per poder pedalar i que dir de les trialeres de baixada???? 'que t'hi cagues' Sort!!!! que avui no pujava ningú caminant cap a Rocacorba, perquè sinó el pobre hagués quedat acollonit veient baixant tanta gent pel camí de pujar a peu fins al cim, jejejeje. Aquesta baixada no l’he feta amb gaire convicció, encara no li tinc agafades les mides, i suposo que això i que estava el terra ple de pedres i arrels molt relliscants de la humitat no l'he baixat bé.

Finalment he arribat amb un temps de 2:45 per fer un total de 32 km i 1000 mts de desnivell (15 minuts més del que tenia que fer). Bé espero treure’m aquest regust amargant la setmana pròxima a Salt.

Classificacions Marxa Popular Porqueres '09: Marxa Popular

Classificacions Copa Gironina Porqueres '09: Copa Gironina

3 comentaris:

  1. Joan , quin pepino que tens. Potser si que l'has d'ajustar , seient endavant, alçada seient correcte, potència. Amb la nova Trek no ha calgut i m'he adaptat molt bé perquè tenia la mateixa geometria, però el més important és que et trobis a gust sobre aquesta màquina. A Salt ho comprovaràs. El circuit d'avui molt guapo, btt exigent. Estic content perquè no he caigut, perquè a la trialera cap a Rocacorba tenia tots els números. Si arriben a pujar caminants haguessin plipat.....Ens veiem a Salt o potser al Lola's, vindràs amb la samarreta vermella fluorescent que t'han regalata Porqueres?

    ResponElimina
  2. jejejej... si home, ja em tenen massa vist al Lola's perquè a més em possi fluorescent...

    Per cert, aquest dimecres vaig fer el circuit de Salt i ja em vaig trobar millor a sobre de la bici. Vaig avançar el seient uns centimetres i a veure que tal. Com a comentari del circuit: no coment!!!!

    ResponElimina
  3. Quin machote que estàs fet, Guti, els CdM vam fer un tros de la ruta curta diumenge passat -només fins a la carretera asfaltada- i vam tornar mig morts... i tu, preocupant-te pel temps!!!
    Jo de tu li canviaria la Pivot aquesta, per la Kastle d'en Neni, i marxaràs com un cohet. Massa tegnologia!

    ResponElimina