Pàgines

dissabte, 23 d’octubre del 2010

Banyoles - Salt (per Santa Pau - Olot)


Avui tenia dinar familiar a casa els pares i ha sigut l'excusa perfecte per agafar la bici de carretera i fer quilòmetres. He decidit encaminar-me per la zona de la Garrotxa i fer un Santa Pau-Olot. L'hora de sortida ha sigut una mica tard ja que tenia obligacions familiars i també perquè no dir-ho comença a fer fred a primeres hores del matí.

Al pas per Sant Miquel de Campmajor m'he trobat una representació de l'equip de C.C. Serinyà encapçalats pel seu presi. Estaven a punt d'esmorzar i pel que he vist més tard en el seu blog s'han fotut un esmorzar de senyors... ho arribo a saber, jejejej

De totes formes jo he continuat amb la meva fins Olot passant això si per Santa Pau: espectacular. Una vegada a Olot he seguit direcció a les Planes a on he trencat direcció Sant Martí de Llémena i posteriorment Sant Gregori.

He arribat a casa a les dues, just per dutxar-me i dinar a temps, jejeje.

90 km i 900 mts de desnivells han sigut els numeros d'aquest dissabte.

Salut i records!!!!

3 comentaris:

  1. joan, si vas en carretera podem quedar!
    Ara m'he comprat una de carretera i estic enganxat
    jaume terrades (girona)
    emigrantdelfutur@gmail.com

    ResponElimina
  2. SOUS UNS CARRETERUSSS...!!!!
    sAlutacions i bones festes...!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Ei Jaume.... jejeje... la veritat es que només hi vaig entre setmana un parell de dies per "rodar" un xic, a excepció d'algun dia puntual. Els cap de setmana agafo la de rodes grosses. A veure quin dia baixo i fem una sortida amb "els avis" com els vells temps... tinc ganes de tornar a veure'ls. Dóna'ls-hi records a tota la colla.

    ResponElimina