Pàgines

divendres, 6 d’agost del 2010

A PROP DE L'ALFALT........

Ara feia dies que no escrivia gaire al Blog... Estava rumiant alguna, jejeje.

Finalment he caigut en la temptació de provar l'asfalt. Fa temps que els companys de sortida em deien que calia fer un pas endavant i que una de les millors opcions era millorar el fondo amb una bici de carretera. Al final em vaig decidir vendre la Scott Genius(la veritat es que quan acostumes el cos a la Pivot ja no hi ha marxa enrere), i ficar-me de cap amb la de carretera.

Vaig visitar els amics de Bici-Oci i en 10 minuts ja em tenien convençut (sóc l'hòstia!!!). Sóc pitxor que una dona en època de rebaixes...

Finalment una Scott CR1 Pro de Carboni.... una preciositat.

A falta d'alguns ajustaments ja l'he estrenat: 57 km i 700 m de desnivell pel Pla de l'Estany i Garrotxa.

Pròximament fotos...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada