Pàgines

diumenge, 6 de setembre del 2009

Copa Gironina Bescanó 06-09-2009


Doncs ja em fet la primera cita de la Copa Gironina a Bescanó. Hem anat el meu cunyat i jo per passar un bon diumenge, i la veritat es que com últimament el dia acompanyava... Feina bona temperatura i un bon dia de sol.

La tàctica era "marica l'últim", però ens em mirat a la sortida i hem dit va que cadascú vagi al seu ritme... en les primeres rampes cap a Estanyol ell a fotut estella i segons ell no l'he vist ni passar. Em volia treure el màxim temps possible per deixar-me en evidencia, jejejej, ejemmm... jo al meu rotllo, xino-xano, xinu-xano... i així ha sigut, cap el km 23 l'he passat fos. M'ha demanat quan faltava i li he dit uns 10 km i m'ha dit no pot ser!!! han de faltar 7 km... jjjejeje..

Finalment han sigut 28,5 km i 950 m de desnivell arribant amb un temps de 2:08 i ell 2:14. El tindré un temps callat xDDD. Cal dir que el "cunyaoooo" té un mèrit terrible, agafa la bici 10 cops l'any i sempre està a punt.... quina enveja sana.

Bé, la pròxima cita serà per Cornellà del Terri el 4 d'octubre. Malaurament a la de Sant Gregori 20 de setembre no podré repetir com l'any passat... estaré de Vacances!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada