Pàgines

diumenge, 20 de març del 2011

2a Marxa Popular Crespià


Excepte neu i sorra de platja ho hem tocat tot. Pista, asfalt, fang, aigua, corriols, rius, baixades amb pedres de rius, bon ambient, botifarra de pam que algun cabró no m'ha deixat acabar... es clar feia estona que m'esperaven (això diuen), cervesa (jo no l'he tastada perquè s'havia acabat), obsequis (mel, donuts, nous i aigua) i tot per 10€ federats i 14€ no federats en prop dels 34 km i 650 mts de desnivell (jo 625 mts perquè al final m'he despitat i he retallat l'últim repetjó d'arribada).

Cal dir que a la tornada hem coincidit amb la duatló de Banyoles i només faltava que alguna femina passés a prop perquè com bojos ens fotéssim a fer series... quina colla de malalts.

Copio enllaç del Wikiloc d'un company que ja l'ha penjat... així no repetim rutes.





1 comentari: