Pàgines

dissabte, 20 de febrer del 2010

Santuari de les Salines

Divertida sortida la realitzada avui dissabte per la zona de l'Alt Empordà. Em deixat els cotxes a l'aparcament del Restaurant Andamur de la Jonquera ja que ens podíem dutxar i fer un bon àpat després de la sortida. Em sortit al voltant de les 9 direcció al Coll del Portell. Una vegada en aquest punt em creuat la frontera i em arribat fins al Coll de Manrella a on hi ha un monument a l'ex-president de la Generalitat Sr. Lluís Companys. Des d'aquí em fet una baixada ràpida d'uns 2 km direcció a La Vajol, fins el trencant del Santuari de la Mare de Déu de les Salines. Ens quedaven 5,5 km amb un desnivell de 500 m fins arribar a dalt del Santuari.

Evidentment també hem tingut parets de més del 20% per la gent que ho trobava a faltar, jejeje. Una vegada a dalt únicament ens faltava fer el ràpid descens fins a La Vajol, Agullana i finalment La Jonquera.

Una dutxa d'aigua calenta i una bona paella per un dissabte complert. Us penjo la gràfica d'altimetria/distància i el track de Wikiloc. Salut i força als pedals.

M'oblidava... els nº són: 41,5 km i 1350 m de desnivell acumulat. IBP: 110.






Reportatge fotogràfic...

5 comentaris:

  1. Hola Joan, veig que també et desplaces cap a l'Empordà!!!Reserva't algun dia que irem a fer les trialeres del meu poble.....

    ResponElimina
  2. Bones Jordi... ja m'ha dit en Lluís que has fet noves zones per mi, jejejeje.

    Ja pots comptar amb mi per quan vulguis... només cal que m'ho facis saber amb uns dies d'antelació...

    Per cert suposo que aquest pròxim cap de setmana vindràs per la meva zona... ja comença el Caixa!!! A veure si tinc un moment i et vinc a veure.

    Salut i molta sort!!!

    ResponElimina
  3. guti,

    hi ha penjades més fotos al blog.

    jaume

    ResponElimina
  4. Gràcies Jaume... ja he actualitzat el reportatge.

    Salut i fins dissabte.

    ResponElimina
  5. Hola company, una bona ruta i aprop de casa. Això vol dir que gairebé m'obligues a fer-la, ja ja ja ja.
    Una coseta, veig que t'agrada la practica de l'esport i tot el que fa referencia als gps i aquetes coses. A mi també. Ara m'acabo de comprar un garmin 705 i encara estic practicant amb ell.
    T'ho comento perquè et passo una web molt interessant que ha creat una amiga i que consisteix en una xarxa social (tipus facebook) per muntanyencs i aficionats a tot tipus d'activitat esportiva en l’entorn de la muntanya.
    Podeu accedir-hi a www.cuspidis.cat o www.cuspidis.com o www.cuspidis.es
    Per als usuaris suposa una plataforma gratuita on compartir experiències i coneixement. Podreu buscar i penjar rutes aprop d’un punt en concret, buscar i crear esdeveniments per compartir, fer ressenyes de llocs interessants o dormir, menjar, visitar, fer-vos amics d’altres usuaris, crear grups, tenir un bloc, opinar en fòrums i crear-ne de nous, etc.
    Per als clubs suposa una plataforma també gratuita on gestionar i donar a conèixer la seva activitat a través de grups que poden ser públics o privats.
    Per empreses i entitats representa un lloc ideal on donar-se a conèixer i comunicar-se amb els usuaris.
    Si voleu més informació podeu contactar amb aquesta web a través del correu info@cuspidis.com o seguir-los a www.facebook.com/cuspidis i a www.twitter.com/cuspidis
    Esperem que us agradi la iniciativa! Si vols fer un post sobre el tema li faràs un favor.

    ResponElimina