Pàgines

dilluns, 31 d’agost del 2009

5ª Volta BTT Vall de Camprodon "Territori d'Isards"


Aquest diumenge dia 30 d'agost he fet la Marxa de la Vall de Camprodon... Unes 100 persones em pres la sortida (pràcticament en família), en un dia que la veritat era molt agraït: bona temperatura i assolellat. A la sortida ens varen dir que hi havia 2 recorreguts a part del infantil: el recorregut tradicional i l'exigent. En principi el tradicional era d'uns 30 km i l'exigent d'uns 40 km. Només ens van dir que era una Marxa Popular, que estava ben marcat (llàstima dels ja típics que es dediquen a treure cintes, i mira que hi havia cartells que anunciaven la marxa) i que els últims 10 km de l'exigent eren durs. La tradicional i l'exigent compartien els primers quilòmetres i a partir del 3 avituallament aproximadament km 28 els de la tradicional retallaven fins a Camprodon i els de l'exigent feien els últims km. Hi havia control de pas en aquest avituallament i a tothom que arribava més tard de les 12:00 també els feien retallar.

Personalment, la marxa la vaig fer gairebé en solitari ja que tampoc hi havia molta gent i això em va permetre relaxar-me en algun punt i fer alguna foto, però cap a la meitat em vaig unir a un corredor i vam arribar junts fins al tercer avituallament. Per temps podíem continuar 11:30, però ens quedava la part que en principi ens havien dit que era més dura i ja portàvem uns 1000 m de desnivell. Ens varem mirar, varem mirar el rellotge i vam dir un altre dia serà (la veritat es que tant ell i com jo teniem gent esperant a Camprodon), però crec que si haguéssim continuat haguéssim petit més del compte.
Finalment em van sortir 34 km (uns 500 m gratuïts pels graciosos de les cintes) i 1150 m de desnivell... en 3 hores de rellotge.

PD. Vaig arribar conjuntament amb els primers de l'exigent, jejejejejje

PD2. Espero que el corredor que va caure pel corriol del principi de la marxa uns 50 m muntanya avall i que se’l van endur a l’Hospital estigui bé, però la veritat es que es pot dir que va a tornar a néixer!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada